Gratis stockfoto met architectuur, betonnen stoep, brillen

Berekening van de kosten:

Voor het schoonmaakvoorbeeld gaan we uit van Ierland. Uw winstpercentage en uw indirecte kosten (zoals huur van het voertuig, onderhoud van het voertuig en verzekering) moeder een totale maandelijkse kostprijs van £50 per week.

a. De eerste stap is dus berekenen, hoeveel dagen heeft u nodig om uw pand schoon te maken

b. Vervolgens deelt u de kosten van 50 pond door het aantal werkdagen

c. Het resultaat is £7 per dag

d. Voorbereid zijn is de alternatieve kost van niets doen of investeren in een schoonmaakbedrijf

e. Als je geen kantoor hebt, hoeveel verdiepingen moet je dan schoonmaken in een week. Voor het voorbeeld gebruiken we 28

f. De vierkante voet voor uw kantoorruimte is 28 = £7 x £7 = £68

g. Als u een week dekking nodig heeft, bereken dan de tijd die nodig is voor elke taak in elk stadium

h. U heeft schriftelijke basisrapporten (als u die heeft) en woordelijke verslagen nodig voor elk kantoor en elke fase van het schoonmaakproces. Ook hier moet u de tijd berekenen die nodig is voor elke stap in $7 per uur (voor dit eenvoudige voorbeeld).

i. U kunt zien hoeveel uur er nodig zou zijn om het pand in een week schoon te maken

j. gewezen op enkele gevaren

Dit zijn slechts eenvoudige berekeningen voor uw bedrijf, misschien heeft u weinig ervaring met het schoonmaken van kantoren of bent u een buitenstaander met verantwoordelijkheid en vraagt u zich af wat er zou gebeuren als u er niet was voor een van mijn medewerkers.

Garanties en schadeloosstelling

De gebruikelijke term die in de verzekeringssector wordt gebruikt, is “Draw backs procedure”, die bedoeld is als een verzekeringspolis om kosten te vergoeden als de risico’s verband houden met uw beroep.

Er zal een passend contract worden opgesteld dat uw individuele plichten en verantwoordelijkheden dekt en dat voor het gemak en de nauwkeurigheid duidelijk geschetste factureringsinformatie bevat.

Enkele van de voorzorgsmaatregelen die als veiligheidsbeleid moeten worden genomen, zijn de volgende en hebben betrekking op wat u als manager doet:

1. Ga ervan uit dat uw overheadkosten en prognoses accuraat zijn, met trends waarover u moet beslissen (zoals seizoensgebonden schommelingen)

2. Begrijp het risico dat wordt genomen, de tijd en de tijd die nodig is om dingen goed schoon te maken

3. Ga ervan uit dat het pand stabiel is en dat u de tijd hebt genomen om het pand schoon te maken. Als het om een kortdurende lekkage gaat, wees dan goed voorbereid

4. Ga ervan uit dat u een thuisinstallateur heeft genomen om het bedrijfspand schoon te maken, bereid hen voor op vertrek

5. Ga ervan uit dat u voldoende toegang hebt tot uw boekhouder om ten minste een winst- en verliesrekening op te stellen om financiële informatie te verstrekken

6. Overweeg het risico dat er iets misgaat

7. Wijs op de volgende punten voor verantwoordelijkheid:

a. veiligheid, gezondheid en zekerheid

b. plicht en verantwoordelijkheid bij het verlenen van een dienst

c. aansprakelijkheid krachtens verzekering

De verzekeringspolis moet de contractvoorwaarden citeren als maatregelen tegen risico’s

Door volledig op de hoogte te zijn en u voor te bereiden op uw contract voor het binden van een schoonmaakdienst, of dat nu wekelijks of maandelijks is, kunt u beter geïnformeerd en zeker zijn van uw werkplek en directe kosten. Als u een wettelijk geregistreerd bedrijf bent, heeft u de wettelijke verantwoordelijkheid om de contractvoorwaarden in het contract na te leven, in het bijzonder met betrekking tot gezondheid en veiligheid.